Tuesday, November 16, 2010

Şanssız Süpermenler

Otobüste kapıda yolculuk eden herkes şanslı olamıyor ne yazık ki.


Anımsarsanız daha önceden yazdığım bir yazıda İstanbul'daki toplu taşıma sorunundan bahsetmiştim ve "Otobüse binmek için Süpermen mi olmak gerek?" diye sormuştum.

Bu seferki Süpermen hikâyesi biraz daha farklı.

Geçtiğimiz hafta -yanlış hatırlamıyorsam- çarşamba günü yine otobüse binmek üzere duraktaydım. Gelen 14ES'in yalnızca kapısına asılacak kadar yer vardı. Kapıdan tutunarak otobüse bindim ama otobüsteki yardımcı ısrarla kapının kapanmadığını ve inmemi söyledi. İMES Sanayi Sitesi'ne kadar idare etmesini rica ettiğimde "Olmaz." dedi. Ben de otobüsten inerek hemen sonra gelen otobüse bindim, bu sefer AKBİL basmadım. Yine öncekinde olduğu gibi cadde sonundaki sıkışan trafikte 14ES'i yakaladım ve binerek AKBİL'imi bastım. Yardımcı bana bir hafta önce kadar kapıya asılan birinin düştüğünü ve hâlâ hastanede olduğunu, bu nedenle almamakta ısrar ettiğini, her zaman yolculara kapıya asılmamalarını söylediklerini ama dinlenmediklerini söyledi.

İnsanlar işine gücüne geç kalmamak için her ne pahasına olursa olsun dolu otobüslere binmek zorunda kalıyorlar, kapılara asılıyorlar ve bazen böyle üzücü olaylar oluşabiliyor.

Şu otobüs sorununun çözülmesi gerekiyor, hem de büyük ivedilikle!

No comments:

Post a Comment